Vendre och Golden EDI ingår partnerskap, skapar ett unikt erbjudande.

Med det nya samarbetet kan vi erbjuda e-handel med Business Central för alla B2B-bolag till fast pris

Vendres främsta mål är att hjälpa små och medelstora B2B bolag att enkelt etablera och utveckla digital försäljning med standardiserad best practice och branschens bästa partners. I linje med denna vision har Vendre nu breddat sin produktportfölj genom att ingå ett partnerskap med Golden EDI.

“Syftet med detta partnerskap är att vi ska kunna erbjuda våra kunder en kostnadseffektiv och nyckelfärdig tjänst. Där målet är att de ska kunna öka sin digitalisering och utbyte av kritisk affärsinformation” förklarar Erik Brandt, Head of Growth på Vendre. 

Även Christian Jönsson, Partneransvarig på Golden Edi, ser positivt på partnerskapet. 

”Tillsammans med Vendre skapar vi en fantastisk möjlighet för alla företag som använder Microsoft Dynamics 365 Business Central. E-handelsplattformen är totalt integrerad i affärssystemets normala processer och ger den affärseffektivitet som förväntas av dagens lösningar. Samarbetet med Vendre är ett lysande exempel på hur vi på Golden EDI vill skapa nyckelfärdiga lättkonsumerade affärsförmågor till företag som vill ligga i framkant” berättar Christian Jönsson. 

Kombinationen av Golden EDIs ​tjänster, som kan konsumeras som en månadstjänst, och Vendres standardiserade plattform ska göra det enkelt för B2B bolag att komma igång med e-handel till ett fast pris.

“En av våra absolut vanligaste integrationer är till Microsoft Business Central. Genom att paketera ihop vår standardiserade lösning för B2B e-handel tillsammans med Golden EDIs nyckelfärdiga koppling mellan Vendre och Business Central så kan vi erbjuda e-handel med Business Central för alla B2B-bolag till fast pris, med kort time-to-market” avslutar Erik Brandt.