Testa Vendre gratis nu
Gratis i 14 dagar. Därefter kan du uppgradera eller avsluta demon.
Inget förlängs automatiskt. Fyll i uppgifterna nedan så kör vi!
För dig som säljer till andra företag
För dig som säljer till privatpersoner
För dig som säljer ett eget varumärke
Vendres e-handelsplattform är kraftfull, användarvänlig och tar hand om dina besökare och kunder. Lösningen är integrerad med E-conomic och är gjord för att underlätta din administration.
Produkter, order och kunder synkroniseras utan fördröjning och all information finns i realtid i er e-handel. Läs mer om hur du kan spara tid och få ut mer ur er e-handel med Vendre V-commerce.
Vi tror att vi har en lösning som passar dig och ditt bolag. Framförallt för att vi har gjort över 100 e-handelsprojekt och vet hur man bygger och anpassar e-handel som säljer. Vi berättar gärna mer om case som liknar er och hur vi tillsammans kan bygga er e-handel.
Vill du prata med oss direkt om er e-handelslösning? Ring oss på:
Gratis i 14 dagar. Därefter kan du uppgradera eller avsluta demon.
Inget förlängs automatiskt. Fyll i uppgifterna nedan så kör vi!
✔ Responsiv design
✔ Faktura, kort eller andra betalsätt
✔ Obegränsade alternativ för frakt
✔ Nyhetsbrev
✔ Hemsida & e-handel i ett
✔ Produkter
✔ Prislistor
✔ Order
✔ Kunder
✔ Ser sina priser & sitt sortiment
✔ Kan följa sin orderhistorik
✔ Snabbt söka fram produkter
✔ Köpa i datorn, mobilen & surfplattan
✔ Dela er sida på sociala medier
”Vendre utmärkte sig jämfört med konkurrenterna. Kortfattat upplevde vi att de andra leverantörerna främst fokuserade på att sälja ett system, medan Vendre fokuserade på ökad försäljning och vad som driver detta i e-handelskundens köpbeteende. I de önskemål och krav som inte legat inom ramen för Vendres standardplattform har i princip alla dessa gått att realisera. Vi upplever Vendre som mycket lyhörda och flexibla inför våra önskemål.”
Erik Eriksson, IT-chef på Diskteknik
OMSÄTTNING
400 miljoner
ÄGARE
Martin & Servera AB
ANVÄNDARE
Vendre B2B för e-handel och säljstöd
Läs mer om Vendre & Diskteknik
B2B E-handel
Oavsett när din kund behöver dina produkter kommer de enkelt att kunna beställa och se sitt unika utbud i datorn, surfplattan eller direkt i mobilen. När de är inloggade har de tillgång till sin orderhistorik och kan enkelt duplicera sin tidigare order.
Är prisförhandlingar och speciella erbjudanden på delar av sortiment vardag i din bransch? Vi vet hur det kan vara och har byggt Vendres B2B-stöd efter de förutsättningarna. Rabattera hela eller delar av ditt sortiment med fasta rabattsatser eller baserat på fast satta priser.
Vendres e-handelsplattform innehåller det ni behöver för bygga en komplett e-handel för era kunder. E-handelssystemet används idag av över 100 butiker. Systemet klarar av hög transaktionsvolym och integrerar med många tredjepartssystem såsom nyhetsbrevsverktyg, analysverktyg och affärssystem.
Sedan 2007 har Vendre levererat e-handel till svenska företag som inser att allt mer av handeln går mot att bli digitaliserad. I integrationen kommer vi utgå från er data i E-conomic som blir master och sen klä på datan med information som behövs för en snygg och säljande e-handel. Data i E-conomic kan plockas upp och användas i e-handeln. Därefter kompletteras resterande av informationen genom Excel eller i Vendres administrationssystem.
Alla kunder får automatiskt ett e-handelskonto när de synkroniseras över till e-handeln från ert affärssystem. Ni bestämmer sen i vilken takt ni önskar slussa in era kunder på e-handeln och om alla ska få tillgång samma dag eller om era säljare ska introducera e-handeln för varje kund och göra en mjukare “onboarding”.
På varje kundkort kan ni aktivera kunden och skicka ut ett mail som ger dem tillgång till e-handeln och sitt inloggningskonto. På sitt användarkonto kan dina kunder se den information som finns i ert E-conomic-system. Kundens data synkroniseras med jämna mellanrum så att all data alltid uppdaterad.
Så fort ni lägger upp en artikel i E-conomic så kommer artikeln att läggas upp i er e-handel under en dold importmapp. Ni klär sen produkten med utökad information och flyttar ut den till den kategori där den hör hemma och publicerar den för era kunder. Uppdateringar i Vendre slår direkt mot E-conomic och ändringar i E-conomic slår direkt mot e-handeln. På så sätt är informationen alltid samma både i affärssystemet och i e-handeln.
I ett e-handelsprojekt med Vendre kommer vi inte bara lägga stort fokus på era existerande kunders upplevelse, utan även på era besökare som inte är kunder än. Dessa kan man konvertera till leads genom tydliga intresseanmälningsfunktioner eller direktregistrering på sidan i de fall det passar in i era rutiner.
Säljer ni till privatpersoner registrerar de sig på sidan och köpet genomförs direkt genom Vendres snabbkassa.
Det är inte helt enkelt att få ner alla krav och önskemål i en bra specifikation när man ska söka efter en ny e-handel / e-handelsplattform. Känner du igen dig?
Vi har skapat ett digitalt formulär som du kan fylla i för att vi ska få en bild av ditt företag, dina mål samt önskemål på hur en ny ehandels-lösning skulle kunna se ut. Mallen täcker in många områden som är bra att gå igenom inför en ny e-handel. Signa upp dig nedan så får du länken till formuläret på mejlen!